tisdag 22 februari 2011

Benpass

Idag klev jag upp vid sju och började tvätta. Åt frukost, kollade på Halv åtta hos mig, kollade runt lite på internet och när första maskinen var klar gick jag ner och slängde in en ny och gick till gymmet. Jag ångrar inte att jag sparade benpasset till idag. Det kändes så bra idag! Jag körde benspark, liggande lårcurl, utfall i smithen, vadpress och benpress. I benpressen började jag med 80 kg och sen plockade jag bort 10 kg i taget tills jag var nere på 30. Så många repetitioner jag orkade på varje vikt. Det känns i benen nu. Jag körde även lite mage: nån magmaskin, situps på bänk och sidolyft. Det var ett tag sen jag tränade magen. Hoppas att det känns imorgon!


Nu har jag ätit två äggmackor och jag ska försöka ta tag i pluggandet...

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek