tisdag 1 februari 2011

Under 60!

Har precis varit på gymmet och kört ett benpass. Idag kändes det väldigt bra och jag hoppas på lite träningsvärk imorgon.

Idag var det sista vägningen för den här månaden och jag har gått ner 3,2 kg (från 62,9 till 59,7) sen 1 januari och det känns jäkligt bra. Jag har även kollat lite på fettprocenten på våran badrumsvåg, jag vet inte riktigt om den stämmer. Enligt den har det i alla fall försvunnit 1,7 procentenheter. Så jag hoppas att det inte har försvunnit så mycket muskler. Knäppt kort har jag också gjort och det syns på vissa ställen att det är mindre. Nu ska jag ta en lite paus från att räkna kcal och fylla i på matdagboken. Jag vill gärna inte bli fast där...

Nu ska jag åka och handla lite och köpa mitt efterlängtade godis!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek