fredag 12 december 2008

Hoho

Idag har det inte hänt så mycket, jag har försökt fixa min dator som "dör" ibland. I alla fall skärmen.. Och så har jag kollat på Sex and the city.

Sen gick jag och lånade en bok som jag behöver till mitt paper och efter det gick jag och handlade på Konsum.

När Niklas kom hem åt vi spagetti och köttfärssås och nu har vi tagit en drink och tre shots på typ en - två minuter. Vi har förresten gått i en timme också. Det var roligt. Haha.

Jag tycker att Emelie kan ta och komma hem nu, så vi får gå ut nån gång! Inte bara därför, men det är alltid roligt. :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Konsum...!? Okej, bättre de än ICA iaf;P

Unknown sa...

Haha. Ja, men det var närmast. :p

Emelie sa...

Jag är på väg! Jag börjar gå nu för jag har inte råd med flygbiljetten!

En drink och tre shots på två minuter, jag är stolt över dig Ida. Och dig med Niklas.

Niklas sa...

Skönt att få respekt för så lite! =)

Unknown sa...

Fast drinken gick inte riktigt så fort. Den var lite i förväg. ;)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek