måndag 22 december 2008

Stockholm

Nu är jag framme. Väskan blev väldigt tung, min axel var typ död när jag kom fram till stationen i Arboga. På tåget kollade jag på Winnerbäck-filmen. Den är så bra, vissa låtar får jag rysningar av. Jag hade inte behövt köpa nån biljett, dom kollade inte biljetterna en enda gång. Det är rätt sjukt. I och för sig var det inte så jättemånga som åkte. Jag trodde att det skulle vara fler som skulle åka, men det var skönt att det inte var det.

När jag kom fram till Stockholm gick jag till Lenas jobb, Riksbyggen, sen åkte vi och handlade och nu sitter jag här.

Ikväll ska jag kolla på innebandy på tv:n. Västerås möter Helsingborg, så Henke Larsson är med tror jag. Det ska bli roligt att se om han kan spela. Hehe.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek