måndag 8 december 2008

Lussebullar

Idag har jag inte gjort så mycket. Klev upp ungefär halvt tio, åt frukost och satt vid datorn ett tag. Sen åkte vi och handlade och Niklas skulle göra nånting på banken. När vi kom hem började vi (mest jag) baka lussebullar. Det blev nog inte världens snyggaste lussebullar, men dom blev väldigt goda. :)

Jag borde kanske ha läst mer än vad jag har gjort idag, men jag orkade bara inte. Det är inte speciellt roliga texter. Det kommer nog att gå bra ändå.

Imorgon har vi först föreläsning 8:30-10:00. Efter det har vi "hål" till 13:30 tror jag. Då har vi seminarie i två timmar och efter det information om nästa termin, alltså idrotten. Jag längtar så mycket dit. Jag hoppas verkligen att det blir roligare.

Nu ska jag kolla på Boston tea party.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek