torsdag 18 december 2008

Snart är det jul!

Idag har det varit en städdag. Först tvätt på morgonen och sen så har vi städat. Skönt att få det gjort innan vi åker härifrån.

Igår kväll skickade jag mitt paper till min seminarieledare, jag tänkte att jag skulle få lite handledning på det. Jag hoppas att jag får tillbaka det tidigt imorgon så jag kan skriva klart det. Det känns dumt att fortsätta skriva nu om allt är helt fel, men det tror jag inte.

Vi tog även en promenad till Ica, för vi hade inget smör hemma. Det var rätt skönt att komma ut en sväng, men det blåste ganska mycket.

Nu är det final i Hell's kitchen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å veeeem vann HK?:D Wohooo äntligen en som jag hejjat på från början som vann!:D

Unknown sa...

Christina :)

Anonym sa...

yesss ;D

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek