onsdag 17 december 2008

Lila i Örebro

Idag åkte jag och Niklas till Örebro. (Jag åkte aldrig i måndags som jag skrev att jag skulle göra). Först åkte vi in till stan för att jag skulle köpa ett par linser, mina börjar bli dåliga och jag har tid i Söderhamn den 29 december. Så länge kan jag inte vänta. När vi var klar i stan åkte vi vidare till Marieberg köpcentrum.

Jag har bestämt att jag ska ha lila på mig på julafton och jag har inte ett enda lila klädesplagg. Idag köpte jag en tröja och strumpbyxor i lila, men även ögonskugga och nagellack. Det blir kanske inte allt detta på samma gång, men jag har fastnat för lila. Jag köpte en mascara och ett par örhängen (dom blev inte med på bilden).


Imorgon är det tvättdag, 7:00. Tur att Niklas ska vara morgonpigg den här veckan. ;)

1 kommentar:

Emelie sa...

Jag har också fastnat för lila, vilket sammanträffande!

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek