fredag 5 december 2008

Sista dagen

Idag var det alltså sista dagen på VFU:n för den här gången. Det känns faktiskt lite tråkigt.. Fast det är inte så roligt att vara där när man inte kan göra så mycket själv, mest titta på. Då blir det lite segt. Idag ritade alla i klassen jättefina teckningar till mig. Kanske lägger in nån favorit sen. :)
Nästa fredag har dom luciatåg och dom var besvikna över att inte jag skulle vara där då, som jag är ledig kanske jag går dit och kollar. Fast jag tror inte att jag är ledig tyvärr...

Jag vill även citera Niklas lillebror, Oskar, som sa en rolig sak idag. Niklas mamma sa att Sotis, deras katt, kanske måste avlivas. Oskar: "Då ska han begravas och efteråt ska vi tänka på honom som en människa". Han är så söt. :)

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek