lördag 6 december 2008

Lista

8 favoritprogram :
- Scrubs
- Sex and the city
- Desperate Housewives
- Grey´s Anatomy
- Roomservice
- Simpsons
- Family Guy
-

8 Saker jag gjorde igår :
- Var på VFU
- Glömde handla
- Kollade på Idol
- Kollade på Scrubs
- Åt tacos
- Diskade
- Åt chips
-

8 Saker jag ser fram emot :
- 19 december, "jullov"
- 22 december, åker till Stockholm
- Julafton
- Juldagen
- 26 eller 27 december, åker till Söderhamn
- Min födelsedag
- Bli klar med den här kursen
- Åka till Idre med skolan

8 Favoritrestauranger :
- Amore i Västerås
- Amore i Söderhamn
- Jag äter aldrig på restaurang nu för tiden, så jag vet inte. :p
-
-
-
-
-

8 saker på min önskelista :
- Pengar är alltid bra
- Presentkort, gärna på H/M
- Porslin från Rörstrand, Hanna
- Sällskapsspel
- Berlocker till mitt Pandoraarmband
- Träningsgrejer
-
-

Jag utmanar : Alla som vill :)

Regler :
1.Publicera reglerna på bloggen
2.Svara på sakerna
3.Meddela de utmanade på deras bloggar

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek