onsdag 10 december 2008

Inte en allt för bra dag

Idag har jag läst och skrivit, mest läst. Jag har även försökt komma på en frågeställning tills imorgon, men det går inte. Det står helt still i mitt huvud, jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Jag måste komma på en frågeställning där jag kan hitta "svaren" i böckerna vi har haft. Jag har i alla fall lite tid på mig imorgon innan seminariet, så jag får väl fråga nån om dom har nåt förslag...

Idag stannade jag kvar efter träningen för att herrarna skulle spela mot VIB, a-laget. Kollade på en period och sen åkte jag. Det hade jag inte behövt. För när jag nästan kom fram till JET, nästan hemma, så höll dom på att fixa med mitträcket. Det tog ungefär en halvtimme längre än det brukar göra. Jag hade lika gärna kunnat kolla på en period till... Dessutom hade jag lite bensin och visste knappt om det skulle räcka ända hem och det blev inte bättre av jag satt fast i en bilkö i en halvtimme.

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek