torsdag 4 december 2008

Korvstroganoff

Idag när jag vaknade så var det det helt vitt på taken och det snöade. Synd bara att det är lite för varmt nu, så det smälter. Det har i alla fall varit för varmt idag.

Idag har det varit segt på VFU:n. Det började med att jag inte gjorde någonting för att min klass var på slöjd och jag hade ingen lust att vara med där. Så jag hängde efter min handledare, tråkigt.. Vid tio kom barnen tillbaka och då tre av dom upp sina nyheter och det tog typ en timme och sen skrev dom i sin väderbok och sen var det rast och lunch. På rasten var jag ute och spelade "väggis". Jag vann! Haha. Efter lunchen tränade dom på luciatåget, så då kunde jag inte göra så mycket. Alltså har jag typ inte gjort nånting idag. Kul. Nej. Imorgon är det sista dagen, skönt fast lite tråkigt också för jag tycker om klassen jag är i.

Nyss åt jag och Niklas korvstroganoff och ris. Jag hade gjort korvstroganoffen, och den blev riktigt god. :) Kanske blir lite pepparkaksbakning ikväll.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek