söndag 7 december 2008

Match ikväll

Idag sov vi länge, vi klev upp ungefär elva. Så länge brukar vi inte sova, men det var skönt i alla fall. Tänkte baka lussebullar nu, men jag kom att det bli stressigt för jag ska spela match ikväll. Dom kommer och hämtar mig vid fyra och då hinner det knappt bli klart. Vi har ingen jäst hemma nu eller, så då måste jag köpa det först och då tar det ännu längre tid. Jag är i alla fall ledig imorgon, då ska jag nog baka.

Vi har match i Örebro idag, mot Örebro ungdom. Dom ligger tre poäng under oss, så det är en "måstevinnamatch". Om vi spelar som vi gjorde förra lördagen borde vi vinna. Den matchen var skitkul att spela. Jag är så sjukt sugen på att spela idag. Hoppas det känns lika bra sen när jag kommer ut på planen.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek