söndag 14 december 2008

Sopsortering

Det har inte hänt mycket under helgen, därför har det varit dött här. Jag går mest och längtar tills jag är klar med allt till skolan. Det känns som att det kommer bli jobbigt att skriva... Imorgon är sista dagen som jag behöver åka till Örebro i alla fall. Hoppas jag, om jag inte måste åka och lämna mitt paper. Imorgon efter skolan ska jag nog gå på stan en sväng, måste köpa mig ett par linser och så ska jag se om jag hittar det jag ska ha på julafton.

Idag har jag haft sopsortering. Vi har det med laget, jag tror vi tjänar typ 24 000 kronor eller nåt liknande. Två eller tre stycken har det en gång i veckan. Det var rätt lugnt idag, fanns inte så mycket att sortera bort. Det var bara någon smartskalle som hade lagt tidningar/papper i en plastsäck och slängt det bland papper. Det låg förresten vindrutetorkare i den där säcken också. Smart.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Mycket bright. Mycket. Har du varit in på www.argalappen.se? Du kanske kunde ta och använda någon av de lapparna ifall ljushuvudet kommer igen.

Unknown sa...

Haha. Näe, så seriös orkar jag inte vara. :P

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek