söndag 21 december 2008

Vinst!

Idag var jag lite nervös inför matchen igen och det gick ungefär lika bra som sist jag var det. Vi vann med 6-0 och det kändes som att vi hade kontroll på matchen hela tiden. Vi fick elva utvisningsminuter, men ändå gör dom inget mål. Dom hade ett riktigt dåligt powerplay. Jag gjorde ett mål och två assist. Det som var mindre bra var att mitt tåg gick 18:13 och matchen var slut ungefär 16:30, så jag satt vi stationen i Kungsör ungefär en timme och tio minuter. Ute! Kallt, hungrig och kissnödig.

Nu har jag packat lite tills imorgon, som sagt åker jag till Stockholm då. Jag vet inte riktigt hur jag ska få plats med allt. Väskan är typ full nu. Jag har i och för inte så jättemycket mer som ska ner, men det kommer bli jobbigt att bära till stationen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis!:D Vi höll nollan idag också mot Krokom, de va härligt:D

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek