lördag 20 december 2008

Tomt

I morse klev jag upp ungefär halv fem, för att Niklas skulle åka hem till Alfta. Han ska baka hela dagen åt hans pappas 50-årsfest som är ikväll. När han hade åkt hade jag blivit pigg, så jag kollade lite på Gossip girl, som jag nyligen börjat kolla på, på datorn och sen somnade jag igen och sov till nu ungefär.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Eller jo, en sak. Jag ska skriva klart, men det tar nog inte speciellt lång tid. Jag får väl gå ut och ta en promenad eller nånting i alla fall.

Det är så tomt här. Inte ens djuren är kvar, så det är ingenting som låter här, förutom det lilla surret från datorn ungefär.

Imorgon ska jag spela match, så går tiden lite i alla fall och på måndag åker jag till Stockholm. Längtar! På tisdag ska jag nog gå på stan i Stockholm en sväng. Det känns som att det är rätt mycket folk ute då, men jag måste köpa julklapp åt mamma.

Nu ska jag äta upp pizzan som blev kvar igår. :)

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek