onsdag 4 januari 2012

En dag i träningens tecken

Idag har det blivit mycket träning. Började som sagt med löpning i morse. Vid halv ett blev det ett pass på gymmet och halv åtta var det dags för innebandyträning, där vi även sprang lite innan. Nu sitter jag här och har ätit och kollar på Den ofrivillige golfaren.

 Bild från 30 december i mitt nya linne från DOM (Drop of Mindfullness).
 Det är inbyggd sporttopp och det är nog det första linnet som den inbyggda sporttoppen passar på mig.

Där var det massa nytt folk på gymmet som jag aldrig sett för. Vi får väl se hur många gånger till jag får se dom. Imorgon ska jag gå till gymmet tidigare, så jag slipper alla nya. Dom får gärna vara där, men alla behöver inte vara där på samma gång så att jag får köa.

2 kommentarer:

EmelieMaria - Träning&annat sa...

Åh är den inbyggda bhn bra? Alltså är den bra stöd ? :D

Karin sa...

Trevlig blogg man trillade in på nu. Fick min GPS i julklapp och är hooked, hoppas du kommer trivas med din:)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek