söndag 22 januari 2012

Snölöpning

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Klev upp vid nio och åt frukost och slöade lite. Vid halv tolv åkte jag iväg och skickade några saker jag sålt på Tradera och sen iväg till Kungsör för sopsortering. Sen har jag bara ätit lunch, slöat vid datorn, kollat på skidor och spelat Wordfeud. (Om nån vill spela: _Leeken_). Nyss kom jag hem från en löprunda. Idag körde jag samma intervallpass som jag gjorde förut och det kändes lite lättare idag faktiskt. Tyvärr tryckte jag på fel knapp när jag skulle starta klockan och upptäckte det cirka en km efteråt.


Nu blir det dusch och sen ska jag försöka hitta något roligt att kolla på. Wallander ikväll i alla fall!

1 kommentar:

EmelieMaria - Träning&annat sa...

Wiiiie härligt med snölöpning!! :D

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek