fredag 6 januari 2012

Födelsedagspowerwalk

 Idag vaknade jag upp med träningsvärk i princip överallt. Ben, mage, bröst och triceps. Hade tänkt att jag skulle springa idag, men det gick inte så det blev en powerwalk istället. Shit vad kallt det var, i alla fall om händerna. Jag skulle ha tagit tjockare vantar.



Jag vaknade av att min käre sambo kom in och sjöng för mig och så fick jag lite presenter. Bland annat tightsen jag hade på mig idag när jag gick. Det är vintertights, alltså lite tjockare och varmare än vanligt. Precis vad jag önskat mig! Jag fick även ett par till tights, bild kommer senare.

Niklas är och flyger nu, när han kommer hem blir det lite lunch och sen bowling troligtvis. Ikväll ska vi äta tacos och senare blir det efterrätt.

1 kommentar:

EmelieMaria - Träning&annat sa...

Härligt med fördelsedagsträning!:D Tror vi har likadana löparjackor dessutom hihi :) GRATTIS på föedlesdagen!

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek