torsdag 19 januari 2012

Matematik och gym

Föreläsningen var verkligen intensiv. Vi/jag satt och skrev i fyra timmar ungefär. Eller ja, vi hade tre pauser också så det blev inte riktigt fyra timmar. Det var länge i alla fall. Jag tror nog aldrig att en föreläsning har gått så fort. Det går inte att slappna en sekund för då hinner du inte med och skriva. Eller jo, det gör man kanske, men det blir inte lika bra. Det känns i alla fall som att det här kommer vara givande och att jag kommer klara det.

Efter föreläsningen träffade jag Markus och vi skrev ut C-uppsatsen, la in den på diva (en databas där alla uppsatser finns) och lämnade in den. Så nu är det bara att vänta på vad vi får för betyg.


När jag kom hem gick jag direkt till gymmet och körde ben och avslutade med en magövning.
  • Knäböj
  • Raka marklyft
  • Utfall
  • Liggande lårcurl
  • Knäindrag på boll
Jag hade tänkt att jag skulle ut och springa också, men det är verkligen svinhalt ute så det får nog vänta till imorgon. 

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek