måndag 30 januari 2012

Alla papper klara för imorgon!

Idag var det en tidig morgon igen. Föreläsning 8:15 - 10:00. Idag handlade det om "bråk" och det var en del knepiga saker. Hoppas att det reder ut sig imorgon eller nu när Niklas kommer hem. Efter skolan gick jag direkt till gymmet och körde rygg och biceps. Det kändes helt okej, förutom att jag kanske ätit lite för lite under dagen.
  • Latsdrag
  • Sittande rodd
  • Smala latsdrag
  • Tryndrag (baksida axlar)
  • Rygglyft
  • Cablecurls
Jag hade tänkt köra en till bicepsövning, men energin tog helt enkelt slut.  Sen hem, äta diska och sova. Jag blir verkligen helt slut av att kliva upp så tidigt, så jag sov i cirka 1,5 timme.


Har precis fixat klart alla papper och referenser till imorgon. Jag är lite nervös, men jag hoppas att det går bra och att jag inte missade något som hon sa att jag skulle ta med.

Nu: ladda för innebandyträning!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek