lördag 7 januari 2012

Kvällsgym

 Husvisningen gick bra. Vi var ganska nervösa innan eftersom vi inte visste hur det skulle gå till. Som tur var var det fler som kom dit samtidigt. Det såg ut ungefär som vi tänkt oss, men rummen och tomten såg ganska mycket mindre ut än på bilderna. Jag/vi skulle kunna tänka oss att bo där, men troligtvis kommer vi vänta ett tag till. Nu har vi i alla fall börjat titta på allvar.

Tyvärr blev det inget Erikslund efteråt, men kläderna på Gina Tricot finns nog kvar ett tag till.


När vi kom hem beställde vi mat, jag åt kyckling i bröd och det var faktiskt riktigt gott. Jag tänkte att det i alla fall inte var lika onyttigt som pizza och jag var inte sugen på sallad bara. Efter maten blev jag sugen på att gå till gymmet och jag hade i alla fall inget speciellt att göra, så vid sex gick jag dit. Jag körde ihop två pass, men hoppade över en övning.



Nu är jag hemma igen och precis avnjutit en proteinsmoothie, gjord på mango, hallon, jordgubbar, mjölk, vatten och vaniljproteinpulver. Nu blir det Gladiatorerna!

2 kommentarer:

http://emeliemaria.blogg.se sa...

Låter som en härlig dag! :) Vad kuul att titta på hus! Längtar tills jag också får börja göra det :D

Raggaranki - Mot min smala lycka sa...

skönt att träna :)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek