måndag 2 januari 2012

Mål 2011 - Mål 2012

 Mål 2011

Springa 5 km på 25 minuter: Ett mål jag inte riktigt nådde upp till 2011, men som kommer ligga kvar under 2012.

Springa 1 mil på 60 minuter: Detta mål uppnådde jag första gången jag sprang en mil och det kändes riktigt bra. När jag hade nåt detta mål sänkte jag målet till 55 minuter (55:52) och det var nära att jag klarade det också, men det är bara att fortsätta kämpa.

Bli klar med gymnastiken (ringarna): Jäkligt skönt att klara ringarna i skolan för att inte ha något som ligger och släpar.

Klara orienteringen: Samma som ringarna.

Mål 2012

Springa 5 km på 25 minuter: Det här målet ligger som sagt kvar sen förra året och det kommer jag nog få kämpa ganska hårt för. 

Springa 1 mil på 55 minuter: Det här målet ligger som sagt också kvar sen förra året och detta är tänkt att uppnås senast på Tjejmilen 2012.

Ta lärarexamen: Sista terminen på utbildningen, sen är jag klar lärare. Helt sjukt!

Jag skulle vilja komma på något mål med styrketräningen också, men jag kan inte komma på något bra.

1 kommentar:

Niklas sa...

Vad sägs om "skaffa ett jobb"? =)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek