torsdag 12 januari 2012

En termin kvar!

Nu är sista seminariet på höstterminen avklarat och nu är det bara en termin kvar på min utbildning. Det känns så sjukt och det har gått så sjukt fort. Jag har snart pluggat i fyra år. FYRA år. Har kollat på lite jobb och den finns en del nu, men dom jag ju inte söka eftersom alla tjänster som finns inne nu är för vårterminen.

Den första kursen på den här terminen är en mattekurs och det känns ganska kul att få göra något lite annorlunda mot för vad jag gjort tidigare under utbildningen. Jag tror nog att det kan bli ganska roligt. Jag har dessutom fått höra att läraren ska vara väldigt bra. Det värsta med kursen är att det är dyra böcker. Har köpt böcker (2 stycken) för lite över 800 kr.

Nu ska jag ladda inför löpning!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek