tisdag 10 januari 2012

Vinterlöpning

Innan löpningen

På torsdag är det sista seminariet på höstterminen och idag har jag nästan gjort klart uppgiften. Så skönt! Tog en liten paus i pluggandet med en rätt kort och lugn löprunda. Innan löpningen drack jag en halv, lite mer kanske, Celsius och det var ju sjukt gott. Vet inte om det var inbillning men nästan på en gång kände jag att jag fick världens energi, vilket jag även kände under löpningen. Så, tummen upp för det! Dock är Celsius ganska dyrt och är nog inget jag kommer köpa speciellt ofta.

Efter löpningen

Väl hemma drack jag upp resten och testade en Dreambar med smak av jordgubbe. Den var riktigt god. Den innehåller kanske egentligen lite väl mycket socker, men det kan jag nog stå ut med de få gånger jag köper/äter bars.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek