tisdag 24 januari 2012

Veckans träning - Vecka 3 2012

Måndag: 
- Promenad, 6 km
- Gym
- Löpning med laget innan träning, 4,16 km
- Innebandy

Tisdag: 
- Löpning, 5 km
- Gym

Onsdag:
- Promenad, 4,7 km
- Innebandy

Torsdag: 
- Gym

Fredag:
- Promenad, 6,48 km
- Innebandy

Lördag:
- Gym
- Skridskor
- Tennis

Söndag:
- Löpning - Intervaller

Jag är väldigt nöjd med den här veckan. Blandad träning, plus att jag provade på att spela tennis vilket jag inte gjort tidigare. Eller jo, en gång i Los på en asfaltsplan. Men det räknas inte riktigt, och inte mjuktennis heller. Det var i alla fall riktigt kul!

1 kommentar:

Elin sa...

Nja... det gjorde väl sådär lagom skitont! haha! :P

Har du fått hem bikinin ännu? Jag älskar mina! Hoppas du blir nöjd med din :)

Kram

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek