måndag 16 januari 2012

Morgonpromenad


 Idag startade jag dagen med en morgonpromenad. Det var inte igår. Väldigt skönt i alla fall. Nu har jag precis fått i mig lite frukost. Yoghurt med kvarg, äpple, linfrön och solroskärnor, en rostad macka med ost och ett ägg. Jag älskar frukost!

Igår var vi på fyra visningar. Tre stycken var typ som radhus och en en lägenhet. Lägenhet vill vi absolut inte ha, vilket vi kände direkt när vi gick in där. Det blir för instängt. Det är så mycket saker som snurrar i mitt huvud nu. Hur mycket kommer vi få lånelöfte på? Kommer jag få jobb sen? Det löser sig nog till slut...


Nya hårbandet

Igår var vi äntligen på Erikslund en sväng. Jag hade ett presentkort på Stadium som gick ut snart. Jag passade på att köpa ett nytt hårband och korta tights att ha under shortsen. 33 kr fick jag betala. Fynd!

2 kommentarer:

Karin sa...

Vilken bra start!

SOCKERLOLLO sa...

Lust att följas via bloglovin?

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek