fredag 13 januari 2012

Årets första intervallpass

Idag hade jag klockan på halv åtta. Snoozade två gånger och tänkte att nu ska jag kliva upp. Tror ni jag lyckades med det? Näe, självklart inte. Varje dag blir det så här och varje gång vaknar jag runt halv nio. Det är som att min kropp är inställd på att kliva upp då. Det måste vara julen som satt sina spår. Jag klev i alla fall upp, tog en proteindrink, klädde på mig och stack iväg.   


  Intervallpasset jag körde idag

Jag har hittat ett intervallpass i Fitness Magazine som jag ville testa. (Se bild ovan). Jag körde två varv och tänkte att det fick räcka eftersom det var mitt första intervallpass för året och det var länge sen jag gjorde det sist. Jobbigt var det i alla fall. Fast jag kom nog inte riktigt upp i så hög puls som jag önskat.

Dagens pulskurva

1 kommentar:

EmelieMaria - Träning&annat sa...

Wiie kul med intervaller!! :) Jag pluggar affärsutveckling 6 entreprenörskap inom byggsektorn :)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek