tisdag 25 januari 2011

2. I mina öron när jag tränar

När jag är på gymmet behöver jag inte ha någon speciellt musik, då kör jag på den som kommer ut i högtalarna där. Ska jag stå på crosstrainern eller ut och gå vill jag gärna lyssna på något radioprogram eller en ljudbok och den senaste tiden har jag lyssnat på Christer i P3. Det är roligt och varierande.

Om jag ska ut och springa vill jag ha musik. Nu var det ett tag sen jag sprang men sist jag sprang lyssnade jag på September. Det är lite fart i musiken och den är bra. Jag har fastnat för henne sen hon var med på Så mycket bättre. Men andra artister som funkar bra är Foo Fighters, Robyn, Hardcore Superstar m.fl.

Har ni några tips på låtar/artister som ni tränar till?

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek