lördag 29 januari 2011

Soligt och skönt!

Idag när vi kom till Köping var isen helt nyspolad och det var ingen som hade åkt på den. Det är nästan lika bra som att åka i en helt nypistad skidbacke. Först var det lite mulet, men sen tittade solen fram och det blev riktigt varmt och skönt ute. Vi åkte fram och tillbaka (från långsida till långsida) i ca 12-13 minuter och det sög riktigt mycket i benen. Så det får blir veckans benpass den här veckan. För imorgon är det match och det är det kanske inte så smart att köra ett benpass.

När vi kom hem blev det lite mat och fixa i ordning maten tills ikväll (lägga kyckling i marinad). Sen la jag mig i soffan och skulle kolla på Criminal minds. Efter 20 minuter kände jag att jag höll på att somna och så sov jag i typ en halvtimme. Riktigt skönt!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek