tisdag 11 januari 2011

Två och en halv punkt

Fick reda på idag att jag får läsa PDI II. Skönt. Så nu slipper jag en extra termin där jag inte har någonting att göra. Har suttit och letat efter litteratur och texter till första delkursen i evigheter nu, känns det som, och jag har ändå inte hittat allt än. När jag fick syn på litteraturlistan tänkte jag att jag skulle bli ruinerad, men de flesta är pdf-filer eller någon annan slags fil. Första delkursen heter Språk, matematik och sociala praktiker. Hoppas den blir bra. Den här terminen kommer jag att ha praktik också. Längtar!

Gymmet gick bra idag. Fast jag kände mig ganska seg. Men jag fick i alla fall till ett bra rygg, biceps och baksida axlar-pass. Så nu är två och en halv av dagens punkter avklarade. Är bara halvt klar med plugget, men det går framåt i alla fall.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek