torsdag 27 januari 2011

Garderobsrensning

 Idag gick jag ett litet ryck och började städa köket. Torkade ur "skafferihyllorna" och ställde tillbaka allt lite finare än innan. Sen gick jag över till garderoben och nu känns det som att jag inte har några kläder kvar. Nu fick jag plats med allt utan att behöva pressa in det sista plus att det blev lite bättre ordning. Nu ska jag bara försöka hålla det här...

Här är kläderna jag rensat ur. Det blev ganska mycket och då har jag inte rensat ur bland kortärmade tröjor och linnen och sånt än. Det ska jag göra imorgon. Vissa saker ska jag försöka sälja, som till exempel ett par Diesel-jeans som jag köpte förrförra våren, tror jag. Jag kan inte ha dom längre, dom har blivit för stora, annars är det inget fel på dom. En del saker ska slängas och en del ska jag nog ge bort till Röda korset eller liknande.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek