onsdag 12 januari 2011

Pannbiff

Seminariet gick som sagt bra. Vi fick även tillbaka en annan uppgift vi gjort tidigare och jag fick en liten komplettering som jag fixade direkt när jag kom hem. Så nu tror jag att allt med den specialpedagogiken ska vara klart.

Körde ett axel- och tricepspass på gymmet. Tänkte lägga in lite mage också, men det är ju så tråkigt att träna magen så det får vänta till nästa pass. När jag kom hem från gymmet fixade jag som sagt kompletteringen och sen har jag kollat på Criminal Minds och sovit i en halvtimme ungefär. För en lite stund sen åt vi mat och idag blev det pannbiff, potatis, morötter och sås.

Det är sen innebandyträning idag, den börjar halv 9. Det är lite segt, men det går ganska bra när man inte ska göra nåt speciellt imorgon.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek