torsdag 20 januari 2011

Inga hål!

Jag hade inga hål den här gången heller! Men däremot lite tandsten, plus att en av mina visdomständer växer lite konstigt så jag fick göra någon specialröntgen för att dom skulle kolla lite extra. Sen skulle dom höra av sig och säga om jag måste operera bort dom/den eller inte... Läskigt. Den där extra röntgenbilden kostade förresten 485 kr extra, tur att jag hade 600 kr i tandvårdsbidrag! Annars hade det blivit över 1000 kr.

När jag var klar hos tandläkaren gick jag till gymmet och körde ett benpass. Tog 70 kg 10 gånger i benpress idag. Har aldrig riktigt vågat prova att lägga på så mycket förut, men idag tänkte jag att jag skulle testa och det gick ju! Jag klara nog mer också.

 När jag kom hem hade äntligen min bok till Kost och näringskursen som jag ska läsa på distans kommit. Så nu blir det läsning. Eller inte nu. Men imorgon.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek