tisdag 3 maj 2011

Goodlife

Fy vad kallt det är idag! Regnar, blåser, haglar, snöar. Ja, typ allt dåligt.

Idag var det alltså första dagen på delkurs 3 och jag ska läsa en kurs som heter "Att planera och leda lärande samtal". Jag vet inte riktigt vad jag tycker än, men det kan nog bli intressant.

Jag hade ju som sagt tänkt åka inlines idag, men så blir det nog inte. Det är alldeles för blött ute. Hoppas att det är torrare imorgon. Något roligt med dagen var att jag fick mitt paket från Gymgrossisten. Jag har köpt proteinbars på Ica några gånger nu, men det blir lite dyrt i längden. Så jag letade upp vart det var billigt och så letade jag lite rabatt på internet och hittade en 10%-rabatt. Goodlife var de billigaste jag hittade och då var det tre för 20 kr, så jag beställde sju av varje smak (det fanns tre smaker). 140 kr blev det. Billigt!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jag har många ggr tänkt testa dom där men det har inte blivit av. Skriv gärna hur smakerna var sen, enligt kommentrerna är det ju lite delad åsikt om det :)

Camilla sa...

Den enda proteinbaren som är värt sitt pris. Jag och min sambo beställde en massa från gymgrossisten av dessa, främst för att stilla sötsuget som kan dyka upp i stressigare pluggtider...

Jag är förjust i mintsmak annars men av denna tycker jag nog caramell är godast.

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek