måndag 9 maj 2011

Nervös!

Imorgon kan bli en av dom bästa dagarna i mitt liv, om det går som jag vill och det vet jag inte än. Jag är så sjukt nervös just nu, men jag vet ju att jag kan. Jag måste bara våga lite på mig själv och det är inte det lättaste att ändra på bara så där.

Idag på träningen fortsatte vi med testerna och vi gjorde bland annat Harres test som de har som intagningsövning på på Polishögskolan.

Kullerbytta, acceleration, riktningsförändringar, hopp och snabba nedhukningar i ett visst mönster. Höjden på hindren är 76 cm för kvinnor och 84 cm för män. Maxtid 16 sekunder för kvinnor och 15 sekunder för män.

Sen gjorde vi även situps, armhävningar och chins. Jag blir så arg när jag inte klarar chinsen...

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek