tisdag 24 maj 2011

Jobbdag

I dag vid halv tio ringde min mobil, det var rekryteringsenheten här i Arboga. Hon sa att hon hade sett att jag hade fått pappret från belastningsregistret och att hon sett att jag hade bra betyg i idrott på gymnasiet. Hon undrade om jag kunde hoppa in som idrottslärare idag på eftermiddagen och självklart kunde jag det. Hon visste alltså inte att jag pluggar till idrottslärare. Hon blev i alla fall positivt överraskad när jag sa att jag gjorde det och att hon hade haft tur som hade fått tag på mig. Så det blev jobb idag 12 - 15:30. Det gick bra, förutom att det började spöregna och jag blev dyngsur och frös resten av tiden. Nu hoppas jag på fler dagar!

Idag vid halv sju ringde mobilen igen och då var det chefen från Kungsör. Vad vill hon nu? Hon sa att hon hade gjort klart schemat och att hon skulle skicka dom till mig nu. Jaha. Jag som trott att jag inte skulle få jobba där eftersom hon inte hört av sig. En positiv överraskning i alla fall!

En bra jobbdag!

1 kommentar:

Sandra sa...

Hej!
Allt bra idag då?
Kram

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek