måndag 9 maj 2011

Orientering

Idag har jag varit ute och orienterat igen. Jag hade ju sån tur igår när jag sökte på orientering och Arboga på google igår. Jag hittade Naturpasset. Alltså det är en bana som är uppsatt här i Arboga med väldigt många kontroller, så man kan inte ta alla på en gång. Tror det var 40 kontroller. Så igår stack jag och Niklas ut i skogen och tränade lite och det kändes riktigt bra. Idag har jag som sagt varit ute igen och idag körde jag själv och jag hittade alla! 11 kontroller på ca 70 minuter. Vissa satt inte speciellt långt ifrån varandra, men om man tar fågelvägen till alla kontroller blir det 3-3,5 km runt i alla fall. Jag sprang inte hela tiden heller.


Resten av dagen blir det bara lite plugg och ikväll är det träning. Jag tar ledigt från gymmet idag.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek