tisdag 24 maj 2011

Träningsvärk?

Ja, lite kanske. Igår på träningen hade vi en ny tränare som körde ett lite annorlunda upplägg på träningen och träning som jag/vi inte är vana vid. Först uppvärmning ca 15 minuter, sen hoppa vi jämfotalängdhopp (vi hoppade även en gång i slutet för att se om vi hoppade längre när vi var varma eller kalla, jag hoppas 13 cm längre när jag var varm!). Efter det var det lite crossfit-inspirerad träning, t.ex. burpees, bergsklättraren (fast inte samma som om man söker på den på youtube), chins och liggande chins. Under tiden vi gjorde det gick vi två och två och sprang t.ex. idioten.

Det var en rolig och jobbig träning. Idag har jag mest träningsvärk i vaderna och bröstmusklerna, men jag känner även lite i magen. Skönt!


Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek