fredag 6 maj 2011

Städning

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Jag hade tänkt ta en morgonpromenad, men jag blev så hungrig så jag var tvungen att äta. Innan jag åt började jag städa. Rensade ut lite vinterskor ur garderoben och skor som kunde slängas och plockade undan lite. Sen blev det frukost. Yoghurt med keso, nötter och torkade bär och ett ägg. Sen fortsatte jag att städa och vid tolv åkte vi till ÖB och handlade lite. Bland annat nytt duschdraperi, schampohållare, nya ljus (se bild) och godis till imorgon. Sen vidare till sopstationen och slängde skorna + en jacka som jag rensat ut och sen till Ica för att handla lite till maten till ikväll. 

När vi kom hem igen blev det lite lunch. Tacos! Rester från igår. Och sen var det bara att ta fram dammsugaren och göra det sista. Jag har även bytt sängkläder och det är bland det bästa som finns. Ikväll blir det lite grillning och nu ska jag äntligen iväg till gymmet.


Förresten, vår lilla kamera har gått sönder och därför blir det mycket bilder från mobilen och inte så bra kvalité.


1 kommentar:

Ina sa...

Både jag och mina kollegor märker då jag tagit Burn-tabletterna då jag vart trött en liten stund innan..Och då har kollegorna märkt det utan att jag ens nämnt något om att jag tagt Burn, och det är ju positivt!:D

Värst vad du vart hurtig med allt städandet o så idag!:)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek