lördag 28 maj 2011

Skogspromenad

Idag har jag försökt komma igång med sista uppgiften för den här terminen och jag har kommit igång ganska bra. Mitt på dagen var jag och Niklas ut i skogen för att hitta några kontroller till Naturpasset eftersom det ska lämnas in imorgon.Två timmars skogspromenad blev det. Inte illa! När vi kom hem åt vi och sen la jag mig i soffan och sov typ en timme. Sjukt skönt var det. Nyss kom jag hem från en liten promenad till Ica och kom hem med lite godis. Ja, jag orkar inte med Dukan längre. Det behöver i och för sig inte betyda att man äter godis, men jag tycker att det blir för enformigt och krångligt att jag och Niklas måste äta olika saker och en massa annat. Från och med nu äter jag det jag är sugen på, men med måtta! Jag har ändå gått ner två kg sen i söndags, som jag antagligen kommer gå upp när jag äter mer kolhydrater igen, men det är väl sånt man får ta. 

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek