torsdag 19 maj 2011

Osäker

Har suttit och kollat runt lite om Dukan-dieten nu och det verkar vara rätt många som blir trött och inte orkar så mycket. Vilket är ganska självklart eftersom man inte äter speciellt mycket kolhydrater i början. Därför känner jag mig lite orolig för hur det ska gå. Jag ska i alla fall testa i minst en vecka. Eftersom det är olika faser kan man ju alltid hoppa över andra fasen och gå till den tredje lite före det är tänkt. Vi får se helt enkelt.

Har varit ute och sprungit nyss. Det kändes mycket bättre idag än igår och snart ska jag nå mitt mål att springa 5 km på 25 minuter!

 Syns det vart motvinden började?

1 kommentar:

Christian sa...

Haha,härligt att höra att jag inte är den enda! ;) Kul med supporters haha.

Angående dieten du skriver om.
Det kan bli tufft, men att dieta utan kolhydrater är en vanesak och går alldeles utmärkt om man är förberedd på vilka bieffekter det har och hur man SJÄLV reagerar på det.

Många behöver kolhydrater för att kunna prestera på gymmet exempelvis, för mig är det tvärt om. Jag ligger alltid väldigt lågt på kolhydrater (om jag inte rent utav ligger på 0g) under deff men funkar för mig. Dock blir jag liiiiite segare och mitt humör är det som får ta den största smällen (kort stubin haha). Får ofta be om ursäkt för att jag inte är så munter hela tiden. ;)

Men testa, du kanske är som jag och föredrar lite kolhydrater! =)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek