söndag 29 maj 2011

Veckans träning - Vecka 21

Måndag: Löpning, 5,5 km
              Adidas miCoach styrketräning
              Försäsongsträning - Kondition + styrka

Tisdag: Vila!

Onsdag: Löpning - Intervaller, 5,6 km

Torsdag: Gym, rygg

Fredag: Löpning, 5,3 km
            Försäsongsträning - Löpning ca 5 km + intervaller 25 meter x10

Lördag: Skogspromenad, ca 2 timmar (Jag och Niklas körde lite orientering)

Söndag: Cykel/Skogspromenad, ca 1 timme (Samma som lördag)
             Löpning, 10 km (Mål 2011)


Det har inte blivit mycket styrketräning den här veckan heller, men det lockar helt enkelt inte att gå till gymmet just nu. Jag sticker hellre ut och springer och då får det vara så. Jag får vara nöjd med den här veckan eftersom jag klarade ett av min mål för det här året.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek